Trumpas filantropijos gidas. 3 žingsniai aa+
Artėjant metinių pajamų deklaravimo sezono pabaigai dažnas susimąstome kam skirti savo 2 proc. gyventojų pajamų mokesčio paramą. Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis gyventojai praėjusiais metais įvairioms paramos gavėjo statusą turinčioms organizacijos – asociacijoms, viešosioms įstaigoms, labdaros ir paramos fondams, politinėms partijoms, biudžetinėms įstaigoms ir pan. (iš viso daugiau nei 22300) – tokiu būdu skyrė daugiau nei 50 mln. Lt. Sutikime, suma nemaža, nes tai kone paprasčiausias filantropijos būdas Lietuvoje.
Vis dėlto, filantropijos nauda gali būti kur kas didesnė, jeigu mes labai aiškiai suvoktume ko mes patys savo parama siekiame ir kokį socialinį poveikį norime sukurti. Šis trumpas filantropijos gidas supažindins jus su trimis paprastais žingsniais, kurie padės aiškiai suformuluoti savo asmeninę filantropijos strategiją ir sukurti didžiausią teigiamą jūsų filantropijos poveikį.
Ko jūs siekiate aukodamas lėšas ar remdamas vieną ar kitą organizaciją? Tai jūsų vertybinis pasirinkimas ar gyvenimiškos patirties įtakotas sprendimas? Kokią sritį, organizaciją, kokiais būdais remti? Galbūt verta suformuoti savo „filantropijos portfelį“, kuriame būtų tiek filantropijos startuolių, tiek ir jau radusių savo vietą po saule organizacijų? Koks jūsų vaidmuo remiamoje organizacijoje – jūs tik pasyvus rėmėjas ar aktyvus dalyvis? Į ką atkreipti dėmesį prieš renkantis konkrečią organizaciją?
Apie visa tai ir daugiau skaitykite pridėtame pdf dokumente.