Metų sukaktį mininti „Rimi.lt“ atveria galimybę remti pagalbos liniją vienišiems senoliams aa+
Nuo šios savaitės perkantieji e. parduotuvėje „Rimi.lt“ gali paremti draugystės, bendravimo telefonu ir pagalbos liniją vienišiems senoliams „Sidabrinė linija“. Apsipirkimo metu į krepšelį įsidėję paramą žyminčią etiketę ir kartu su kitais pirkiniais už ją atsiskaitę, pirkėjai linijos veiklai ir nenutrūkstamiems pokalbiams užtikrinti gali paaukoti 3 arba 5 eurus. Galimybę dovanoti pokalbius vienišiems senoliams „Rimi.lt“ atveria minėdama vienerių metų veiklos sukaktį.
Plečia paramą ilgalaikiams socialiniams partneriams
„Prieš metus sprendimą pradėti veiklą anksčiau nei planuota paskatino noras padėti tuo metu nežinomybę dėl ateities išgyvenantiems pirkėjams. Tiek tarp jų, tiek tarp mūsų pačių darbuotojų matėme didelį nerimą dėl to, kaip, šaliai panirus į karantiną, reikės pasirūpinti kasdieniais savo ir artimųjų poreikiais. Tuo labiau suprantame, ką jaučia artimųjų šalia neturintys, vieniši žmonės. Pandemijos metu rėmę mūsų ilgalaikius socialinius partnerius finansiškai ir prekėmis, nuo šiol kartu su mūsų pirkėjais užtikrinsime nenutrūkstamą paramą emocinės pagalbos ir palaikymo stokojantiems senjorams“, – sako „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.
„Tiek pirmojo, tiek antrojo karantino metu „Sidabrinės linijos“ gaunamų skambučių skaičius padvigubėjo – išaugo nuo įprastų 800 iki 1500 per mėnesį, o nuo veiklos pradžios nuolat skambinančių ir su linijos savanoriais bendraujančių senjorų skaičius išaugo iki 4000. Vis tik, skaičiuojama, kad Lietuvoje gyvena daugiau nei pusė milijono vyresnio amžiaus žmonių, tad mūsų misija ir visų žmonių prisidėjimas yra be galo svarbus“, – sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėjas, filantropas, verslininkas Marius Čiuželis. Pasak jo, „Rimi.lt“ pirkėjų parama suteikia galimybę skleisti žinią apie emocinę ir informacinę pagalbą, kurią senjorai gali gauti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 80020, ir tuo pačiu rodo, kad jiems rūpi viena jautriausių ir pažeidžiamiausių visuomenės grupių.
Per metus paaukota beveik 6 000 už tarą atgautų eurų
„Šalyje jau metus tęsiantis karantinui, kurio metu gyvas bendravimas išlieka apribotas, o vyresnio amžiaus žmonės ypatingai prašomi vengti visų nereikalingų tiesioginių kontaktų, vieniši senjorai jaučiasi ypatingai atskirti. Jie skambina norėdami tiesiog pasikalbėti, būti išklausytais, teiraujasi ir prašo patarimų vienu ar kitu klausimu. Pamatę šį poreikį, šalia draugystės pokalbių pradėjome teikti emocinę, psichologinę ir dvasinę pagalbą to prašantiems, skambinantiems mūsų nemokama linija visada suteikiame ir informacinę pagalbą, patariame, kai nežino, ką daryti ar kaip spręsti įvairius klausimus“, – sako Marius Čiuželis.
Iš viso su į „Sidabrinę liniją“ skambinančiais senoliais pokalbius palaiko beveik 700 savanorių. Skambučių centro veiklą koordinuoja 13 žmonių komanda. Jų darbui – nuolatiniams draugystės pokalbiams organizuoti – ir bus skiriama per e. parduotuvę „Rimi.lt“ gauta parama. Iki šiol prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai „Sidabrinės linijos“ veiklą galėjo remti priduodami užstato sistemoje dalyvaujančią tarą ir paaukodami dalį ar visą už ją grąžintą sumą. Iš viso per pusantrų metų, kai ši galimybė taromatuose buvo įdiegta, „Rimi“ pirkėjai paramai skyrė lėšas, atgautas grąžinus 42 600 tuščios taros vienetų. Vien per praėjusius, 2020-uosius, metus pirkėjai paaukojo beveik 6 000 eurų, kurie leido užtikrinti 50-ies vyresnio amžiaus žmonių nenutrūkstančius pokalbius su bendraminčiu visus metus.
Perkantiems e. parduotuvėje – daugiau galimybių aukoti
Praėjusiais metais, šalyje įvedus karantiną, „Rimi Lietuva“ ne kartą skyrė finansinę paramą „Sidabrinei linijai“, bendradarbiavo organizuojant susitikimus-paskaitas apie emocinę sveikatą vyresnio amžiaus pirkėjams bei su jais dirbantiems socialiniams darbuotojams. Ruošiantis minėti elektroninės parduotuvės „Rimi.lt“ gimtadienį, įmonė joje įdiegė paramos funkciją, suteikiančią galimybę pirkėjams įprasto apsipirkimo metu paaukoti norimą sumą „Sidabrinės linijos“ senjorų pokalbiams.
Parduotuvės skiltyje „Produktai“, susiradę nuorodą „Paslaugos“ ir „Parama „Sidabrinė linija“, pirkėjai gali rinktis apsipirkimo metu ją paremti 3 arba 5 eurais. Pasirinkę norimą paramos dydį ir kaip prekę ją įdėję į pirkinių krepšelį, atsiskaitydami pirkėjai atitinkama suma paremia organizaciją. Jokie papildomi mokesčiai ir administravimo lėšos nuo šios sumos nėra nuskaičiuojamos. Tokiu būdu nuo šių metų sausio vidurio „Rimi.lt“ e. parduotuvėje galima paremti ir visuomeninę organizaciją „Gelbėkit vaikus“. Sėkmingai įdiegusi paramos funkciją ir minėdama vienerių metų gimtadienį, „Rimi.lt“ šį mėnesį pristatys dar daugiau paramos galimybių – kvies paremti daugiau visuomeninių ir labdaros organizacijų.