Paremti

Nuo šiol „Sidabrinėje linijoje“ ir visa informacinė pagalba aa+

Paskelbta: 2021-06-09 |
Vaizdo klipo stop kadras

2020 metų pavasarį prasidėjusi koronaviruso COVID -19 pandemija ir įvestas karantinas daugeliui tapo nelengvu išbandymu, sukėlė nemažai streso ir nerimo, kas tiesiogiai įtakojo ir mūsų gaunamų skambučių skaičiaus augimą. Senjorai „čia ir dabar“ norėjo pasiguosti, išsikalbėti, teiravosi, kaip būtų, jei rimčiau susirgtų – ar kas nors gydytų, ar tektų palikti šį pasaulį nesulaukus pagalbos. Pokalbiuose pabrėžta socialinė atskirtis, fizinės pagalbos prašymas, noras išsikalbėti, pasidalinti savo mintimis, būti išklausytam, išryškėjo informacinės pagalbos poreikis. Sulaukėme nemažai ir kitų amžiaus grupių atstovų skambučių – kiekvieną skambinusįjį išklausėme, nuraminome, suteikėme būtinąją informaciją, senjorams pasiūlėme reguliarių pokalbių su bendraminčiu galimybę. Dideliame negatyvios ir nuolat besikeičiančios informacijos fone vyresnio amžiaus žmonėms labai svarbu turėti patikimą pašnekovą, kuris geba nuraminti ir užtikrinti, jog senjorai nebus palikti vieni likimo valiai. Mūsų darbas ir buvo pasirūpinti, kad to nerimo jiems būtų kuo mažiau.

Todėl nuo pat karantino pradžios siekėme aktyviai prisidėti prie pandemijos iššauktos krizės socialinių pasekmių mažinimo, teikdami tikslią, patikimą ir aktualią informaciją, konsultacijas ir emocinę pagalbą labiausiai koronaviruso pažeidžiamai ir izoliuotai gyventojų grupei – vyresnio amžiaus žmonėms.

Viso karantino metu glaudžiai bendradarbiaudami su valstybės ir savivaldybių ekstremaliųjų situacijų operacijų centrais rinkome ir atnaujindavome aktualią informaciją apie koronavirusą. Remdamiesi ja „Sidabrinės linijos“ skambučių centro konsultantės teikė atsakymus į pašnekovų užklausas, susijusias su koronaviruso pandemijos klausimais, psichologės teikė nuolatines rekomendacijas savivaldybėms ir visuomenei kaip išgyventi karantino izoliaciją, nepalūžti, rasti jėgų ir noro gyventi.

Šią sukauptą patirtį norime išnaudoti ir toliau – pristatome naują „Sidabrinės linijos“ paslaugą informacinę pagalbą. Kviečiame senjorus skambinti – pasitarsime ir kartu surasime atsakymus į visus klausimus.


Ši kampanija yra Atvirų piliečių fondo, finansuojamo EEE finansinio mechanizmo lėšomis, projekto dalis. Kampaniją kūrė išmanios komunikacijos agentūra „IDEA PRIMA“.

Daugiau kampanijos vaizdo klipų rasite mūsų Youtube kanalo viešinimo kampanijų grojaraštyje.

© 2019 M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas. Visos teisės saugomos
Prijaukinta - Webas.lt
Naujienlaiškis