Paremti

#Judėkirpadėk: didžiausias noras, kad taptų užkrečiama aa+

Paskelbta: 2022-07-07 |
Paulius Galminas / Asmeninio archyvo nuotr.

„Jei ši iniciatyva taptų užkrečiama kaip virusas, dėl to būtų tik geriau – turėtume daugiau sveikesnių, laimingesnių bei mažiau vienišų žmonių“, – sako akcijos #Judėkirpadėk idėjos autorius Paulius Galminas, pažangiųjų medicinos technologijų bendrovės „Moog“ („Viltechmeda“) programinės įmonės testuotojas. Savo kolegas judėti ir simboliškai tarpusavyje pasivaržyti Paulius pirmąkart pakvietė prieš ketverius metus, tad šiemet bendrovėje „Moog“ akcija #Judėkirpadėk vėl startavo, jau ketvirtąjį kartą.

Neturėjo socialinio aspekto

Akcija gimė norint paskatinti kolegas gyventi sveikiau ir daugiau judėti. Sezono pabaigoje „Moog“ kolektyvo telefonų programėlėse užfiksuoti kilometrai buvo suskaičiuojami, susumuojami ir sezono pabaigoje išaiškinami bei paskelbiami akcijos nugalėtojai.  

Pasibaigus pirmiesiems akcijos metams,  įmonės vadovas pasiūlė konvertuoti darbuotojų įveiktus kilometrus į pinigus ir bendru sutarimu skirti juos pasirinktai paramos organizacijai. Taip į iniciatyvą #Judėk buvo integruotas komponentas #Padėk.

Pasak Pauliaus, jų įmonėje dirba apie 120 darbuotojų iš kurių beveik trečdalis dalyvauja #Judėkirpadėk akcijoje. Pirmaisiais paramos metais surinkti kilometrai, įgavę finansinę išraišką, buvo skiriami „Ankstukų“ paramos fondui, o šiemet, jau antrus metus iš eilės, akcijos metu surinktas lėšas „Moog“ skirs „Sidabrinės linijos“ darbams palaikyti.

Šeimoje – stiprus kartų ryšys

Trisdešimtmetis įmonės darbuotojas atvirauja, kad jo šeimoje egzistuoja labai gyvas ir intensyvus kartų ryšys. Pauliui yra labai svarbūs jo šilti prisiminimai apie prosenelę, kurią likimas lėmė gerai pažinti ir daug ko iš jos išmokti.

Bendravimas su vyresnės kartos artimaisiais vaikinui yra svarbus ir tarsi savaime suprantamas. Užmezgus ryšį su M. Čiuželio labdaros ir paramos fondu, sužinojus daugiau apie opią senolių vienišumo problemą, įmonėje neliko abejingų ir buvo nuspręsta akcijos metu surinktas lėšas skirti būtent „Sidabrinei linijai“.

Svarbiausia – plačiai paskleisti

„Atrodo, viskas tikrai nesudėtinga – juk taip paprasta ir patogu bendrauti telefonu ir tai kiekvienas darome kasdien. Tačiau labai paprasta tik atrodo. Savanorių pritraukimas, mokymai, linijos priežiūra – visa tai reikalauja nemažai lėšų. Kai supranti, kaip „Sidabrinė linija“ veikia ir kaip ji seniems žmonėms yra reikalinga, tai tų kilometrų norisi surinkti dar ir dar daugiau“, – dalijasi Paulius.

Pasibaigus pirmajam akcijos mėnesiui, „Moog“ „taupyklėje“ yra jau 6 787 nuvažiuoti dviračiu, nubėgti, nueiti kilometrai, sudarantys 703,96 Eur paramos. Ir tai dar tik pradžia. Praeitais metais per akcijos laikotarpį „Moog“ darbuotojai nukeliavo daugiau nei 12 000 km.

Pagrindinis tikslas, pasak Pauliaus, kad #Judėkirpadėk iniciatyva taptų užkrečiama ir, pasklidusi po Lietuvoje veikiančias įmones, pritrauktų „Sidabrinės linijos“ senolių pokalbiams kuo daugiau lėšų.

© 2019 M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas. Visos teisės saugomos
Prijaukinta - Webas.lt
Naujienlaiškis