Paremti

Naują „Sidabrinės linijos“ socialinę kampaniją pristatanti Nomeda Marčėnaitė: priminkime senjorams, kad jie – įdomūs pašnekovai aa+

Paskelbta: 2023-10-24 |
Nomeda Marčėnaitė | Liusjeno Kulbio nuotr.

Televizijos ekranuose ir kituose medijų kanaluose pasirodė nauja „Sidabrinės linijos“ socialinė reklama. Ja vienišiems senjorams siekiama priminti, kaip svarbu neužsidaryti savyje ir ieškoti bendravimo galimybių. Vaizdo klipe nusifilmavo žinomi žmonės – aktorė Vaiva Mainelytė, politikas Vytautas Landsbergis, televizijos laidų vedėja Laima Kybartienė ir treneris Vladas Garastas – kiekvienas jų, kalbinamas meninkės ir laidų vedėjos Nomedos Marčėnaitės, dalinasi asmeninėmis istorijomis ir savo patirtimis.

„Šia kampanija į „Sidabrinę liniją“ pokalbiams su bendraminčiais norime pakviesti tuos vyresnio amžiaus žmones, kurie vis dar nesiryžta pirmajam skambučiui. Mūsų herojais tapo žinomos ir daugelio mylimos asmenybės, savo pavyzdžiu galinčios įkvėpti ir paskatinti tą žingsnį žengti“, – apie kampanijos tikslą kalbėjo „Sidabrinės linijos“ vadovas Marius Čiuželis. 

Pasak jo, neretai vyresnio amžiaus žmonės užsidaro savyje, nes mano, kad yra niekam neįdomūs. Dėl to patiria vis didesnę vienatvę, liūdesį. M. Čiuželio teigimu, nenoras ieškoti pagalbos atkeliavo dar iš sovietmečio, kai buvo nepriimtina ir netgi smerktina rodyti savo emocinį pažeidžiamumą.  

„Siunčiame paprastą žinutę – kalbėkitės.“

„Sidabrinėje linijoje“ yra gausu įvairaus amžiaus, išsilavinimo, gyvenimiškos patirties sukaupusių žmonių, kurie nori užmegzti ryšį, išklausyti, kuriems kiekvienas paskambinęs bus nepaprastai įdomus pašnekovas. Ir, kaip sako kampanijos herojai, visai nesvarbu, ar visą gyvenimą kepėt bandeles, ar rašėt mokslinius straipsnius – kiekvienam atrandame labiausiai tinkantį pašnekovą. Vieniems reikia klausytojo, kitiems – pasakotojo, tačiau visomis savo istorijomis pašnekovai moko ir augina vieni kitus“, – kviečia M. Čiuželis. 

Pamiršta, kad yra įdomūs 

Šią socialinę reklamą kūrusi menininkė N. Marčėnaitė sako, kad vos išgirdusi apie kampanijos idėją sutiko prisijungti.

„Rudenį vis trumpėjančios saulės šviesos minutės veikia kiekvieną žmogų. O ypač senjorus, kurie jaučia ir gyvenimo rudenį. Aš pakalbinau žmones, kurie nugyvenę ir išgyvenę tikrai pakankamai, kad turėtų teisę, o gal ir pareigą, patarti ir įkvėpti drąsesnei kasdienybei bent jau savo bendraamžius.“

Pasak jos, kiekvienas senjoras turės galimybė susitapatinti su artimu širdžiai herojumi ir jo išgyvenimais.  

Vyresniųjų išminties vertę tik patvirtina filmavimo procesas – net ir jam pasibaigus visa kūrybinė komanda dar liko pasikalbėti su herojais. „Vyresnieji turi, ką papasakoti, o mes sėdėjome išsižioję ir klausėmės kiekvieno žodžio“, – prisimena N. Marčėnaitė. Žinoma moteris palaiko įvairias socialines iniciatyvas jau daugiau nei du dešimtmečius ir pripažįsta, kad nors visada atsirasdavo kritikuojančių, ji stengėsi padėti tiems, kam labiausiai reikia. 

Kampanijos pristatymas LRT laidoje „Labas rytas, Lietuva“:

 

Ištraukas iš N. Marčėnaitės pašnekesių su herojais jau galite matyti ne tik LRT televizijos eteryje, bet ir socialiniuose tinkluose. Televizijoje – kaip socialinę reklamą, kviečiančią nelikti vienišiems su savo rūpesčiais, dalintis jais ir kasdieniais džiaugsmais su bendraminčiais „Sidabrinėje linijoje“, socialiniuose tinkluose – ilgesnius vaizdo pasakojimus, kurie atskleis ir herojų santykį su savo pačių amžėjimu.

 

© 2024 M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas. Visos teisės saugomos
Prijaukinta - Webas.lt
Naujienlaiškis